Jaha, det tog inte alls lång tid innan någon försökte trolla här hos mig! Ville bara ta tillfället i akt och informera om att det inte fungerar hos mig! Jag hoppas att alla ni där ute på nätet är försiktiga och visar respekt för andra. 
 
Till er som håller på med sånt här så hoppas jag att ni någon dag förstår att det är riktiga människor som ni torterar med era ord. Ni kommer igenom hela era liv känna skuld över vad ni skrivit sånna hemskheter till andra, och vad de orden kan ha gjort mot persornerna ni skrivit till.
 
Detta är en artikel i ämnet som min bästa vän och min största inspirationskälla skrivit för Aftonbladet. Swebliss kallas hon i gaming världen.
 
 
Swebliss (Emma) och några av hennes kollegor är ute och äter. Detta var under Dreamhack Winter 2014.
 
 
Hotted89, Sonyatheevil, Swebliss, Troll, dreamhackwinter2014,

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej