Okej jag har räknat ihop de jag stoppat i mig under min dag, jag har inte räknat med kvällen! 1550 kcal under dagen! Helt okej för en fredag tycker jag!
 
Så nu kommer vi till kvällen: dip- 150 kcal grönsaker- 100 kcal och framför allt ingen läsk! utan det blev bubbelvatten.
 
Summan: 1800 kcal. Vilket betyder att jag stoppat i mig 5200 mindre än vad jag brukar göra! 
 

Svårare än så här är det inte. Första steget är ett erkänna för sig själv och andra hur det faktiskt ligger till! Så idag tar jag mitt första steg! 
 
Nu är jag ingen häslo guru eller träningsfreak men är så sjukt trött på att min hälsa är så fruktansvärt dålig. Så nu är det dags! 
 

Godmorgon från mig och Mascot! Osminkat, oredigerat och hemskt :P
 
Fredagsmys, fredag, hälsa, kcal, livsstil, vikt,

Liknande inlägg

5 kommentarer

RMCK - en skönhetsblogg

07 Feb 2015 18:03

Bra jobbat! Jag har också bestämt mig för att bli lite mer hälsosam nu. Simmade igår, till exempel! :)

Sv; Ja, de är verkligen något att sukta efter!

Svar: Härligt! :D Har funderat på att börja simma oxå, men man blir ju så fruktansvärt torr i huden. Eller jag blir det i alla fall. ;)
SassySabina

Josefin

07 Feb 2015 19:21

Sv: Jag hoppas att spelet släpps till fler konsoler!

Jag tycker att bilden är mysig!

Svar: Tack! Det är ju faktiskt så det ser ut här hemma när jag bloggar ;)
SassySabina

Sara Ekman

07 Feb 2015 21:20

Heja dig :)

Svar: Tackar! :D
SassySabina

Hanna Karlsson

08 Feb 2015 06:10

Bra gjort. Heja dig!

Svar: Tack så mycket! :D
SassySabina

Anonym

08 Feb 2015 07:49

så ful. stick till afrika

Svar: Smaken är som baken! Hade gärna åkt till Afrika, allt finns där! Sol, bad och så naturligt vis kan man jobba som volontär. Tänk vilken känsla att hjälpa människor som har det svårt! ;)
SassySabina

Kommentera

Publiceras ej